Překladatelská agentura Aspena

Překladatelská agentura Aspena - nabídka

Menu: Překladatelská agentura | Překladatelská agentura | Překladatel | Překladatelé | | Překladatelské služby | Překladatel angličtina | Překladatel angličtiny | Soudní překlad | Soudní překlady | Soudní překladatel | Soudní překladatelé | Soudní překlady angličtiny

- Otevřeno od 9:00 - 16:30
- Přeložíme 77 jazyků
- Cena od 190 Kč za A4 | 0,63 Kč za slovo
- K dispozici více než 2.000 překladatelů
- Licencovaná agentura

Překladatelská agentura Aspena - typy a termíny

Typy překladů, které Vám přeložíme
- klasické, standardní i odborné
- soudní se soudním razítkem
- odborné (např. stavební, manažerské apod.)

Termíny dodání překladů
- expresní do 24 hodin
- standarní do 3 pracovních dnů
- soudně ověřené překlady do 3 pracovních dnů






Co se píše v zahraničí - zahraniční příspěvky jsou přeloženy do češtiny počítačem

Překladatelská agentura Aspena - Diskuzní fórum

Na téma: Co napsali v zahraničí?

.. Obávám se, že nemohu pomoci: s
Dal mi 1 hvězdu za dobrého překladu dodaného v čase. Má něco takového stalo někomu?
Nevím klienta a naštěstí, že nikdy se mi nestalo. Bylo klient napsat důvod nízké hodnocení?
Měl jsem ve stejné situaci před týdnem. Zákazník mi dal-?poor-, kontaktoval jsem OHT a poukázal mé chyby. Jsem opravil všechny chyby a zeptal klienta, proč hodnotili svůj projekt jako špatný překlad. A klient řekl, že n kdy to udělal.On říkal, že on opravdu líbil můj překlad. Napsal jsem OHT a požádal je, změnit svůj rating, ale nikdy jsem nedostal odpověď.
It-™ s opravdu smutné, ale 90% z mých projektů nebyl hodnocen. Tak, jak můj vnitřní hodnocení je objektivní?
Vasiliy by tha t být OHT kdo ti dal, že špatné hodnocení?O_o
Pracoval jsem na projektu pro tohoto zákazníka * vypouští *, čekal jsem na jeho zpětnou vazbu
od 5 dnů a on neodpověděl ještě. Obávám se, že on může dát mi 1/5 kurzu také :-(
Neřekl jsem to. Ale klient přísahá, že nikdy hodnotili jako-?poor-. Zde je jeho komentář:
-OEI nevzpomíná hodnocení žádné z vašich překladatelů, který poskytl špatnou překlad. Ve skutečnosti jsem poznamenal, že odvedli velmi dobrou práci. Co špatné hodnocení máte na mysli? -
Každopádně, hadn-™ t projekt byl dokonce přijat v době, kdy jsem opravil všechny chyby.
Tak jsem don-t ™ péče, kteří hodnotili tento projekt. Ve skutečnosti, to nic-™ t záležitost. Co jsem opravdu ne-™ t stejně jako o této situaci je to, že klient je spokojen s kvalitou, je překlad opraven, ale hodnocení zůstává-?poor-.
Jsem měl spor tu jednou, když jsem dostal 3-hvězdičkové hodnocení pro dobrého překladu. Nakonec, bylo hodnocení odstraněna, ale já ještě jednu přerozdělí projekt, jako zákazník odmítl překlad předčasně s termínem, nikdy mi dala šanci dokončit práci včas.

Reagovat na příspěvek na téma: Překladatelská agentura Aspena -

Překladatelská agentura Aspena Kontakty v ČR

Překladatelská agentura Aspena
Praha: 211 221 468
Brno: 533 534 681
Ostrava: 555 444 746
Zlín: 577 477 251
Plzeň: 377 477 720
Olomouc: 588 188 342
Liberec: 488 588 096

Kontakty v Evropě
Londýn +44(0)845 094 5660
Berlín +49 (0)30 25567208
Moskva +7 8 (495) 780-72-96

Kontakty ve světě
Dubai +971 (04) 379 5091
New York +1 (212) 300-5990
Los Angeles +1 (310) 584-7260
Shanghai +86 21 64 67 69 17
Vancouver +1(800)964-9985
Buenos Aires +54 (0)11 3978 2310
Sydney +61 (02) 9954 4376
Singapur +65 8338 8099
Tokyo +81 (0)3-3230-0090


Otevírací doba v ČR:
Po 9:00 - 16:30
Út 9:00 - 16:30
St 9:00 - 16:30
Čt 9:00 - 16:30
Pá 9:00 - 16:30



Email: prekladatelske@centrum.cz

Reklamní sdělení:
Překladatelská agentura Aspena